Section 8

Chì sò i valuti di scelta di l'alloghju?

Scheda informativa per i vouchers di scelta di l'alloghju

https://www.hud.gov/topics/housing_choice_voucher_program_section_8

Uffiziu di Scelta di l'Abitazione Vouchers | HUD.gov / Dipartimentu di l'Abitazione è u Sviluppu Urbanu di i Stati Uniti (HUD)

CONTATTU PORTABILITÀ Staff, Tecnicu di Programma di Sussidi à l'Affittu x213 PORTABILITÀ Cuntattu

PUTU candidà? U prugramma di voucher di scelta di l'alloghju hè u prugramma maiò di u guvernu federale per aiutà e famiglie à redditu assai bassu, anziani è disabili à pagà un alloghju decente, sicuru è sanitariu in u mercatu privatu. Postu chì l'assistenza per l'alloghju hè furnita per nome di a famiglia o di l'individuu, i participanti ponu truvà u so propiu alloghju, cumprese case unifamiliari, case di città è appartamenti.

U participante hè liberu di sceglie qualsiasi alloghju chì risponde à i requisiti di u prugramma è ùn hè micca limitatu à unità situate in prughjetti di alloghju sussidiatu.

E valute di scelta per l'alloghji sò amministrati in u locu da l'agenzie pubbliche d'alloghju (PHAs). U PHA ricevenu fondi federali da u Dipartimentu di l'alloghju è u Sviluppu Urbanu di i Stati Uniti (HUD) per amministrà u prugramma di valute.

Una famiglia chì riceve un voucher d'alloghju hè incaricata di truvà una unità d'alloghju adatta à scelta di a famiglia induve u pruprietariu accetta di affittà in u prugramma. Questa unità pò cumprende a residenza attuale di a famiglia. L'unità di locazione deve risponde à e norme minime di salute è sicurezza, cum'è determinate da u PHA.

Un sussidiu per l'alloghju hè pagatu à u patrone direttamente da u PHA in nome di a famiglia participante. A famiglia paga allora a differenza trà a lucazione vera incaricata da u pruprietariu è a quantità subventionata da u prugramma. In certe circustanze, se autorizata da PHA, una famiglia pò aduprà u so voucher per cumprà una casa modesta.

Sò ammissibile?

L'eligibilità per un voucher d'alloghju hè determinata da u PHA basatu annantu à u redditu grossu annuale totale è a dimensione di a famiglia è hè limitata à cittadini US è categorie specificate di non cittadini chì anu u statutu d'immigrazione ammissibile. In generale, u redditu di a famiglia ùn pò supera u 50% di u redditu mediu per a cuntea o l'area metropolitana in cui a famiglia sceglie di campà. Per legge, un PHA deve furnisce 75 per centu di u so voucher à i candidati chì i redditi ùn superanu micca u 30 per centu di u redditu mediu di a zona. I livelli di redditu mediu sò publicati da HUD è varienu secondu a località. U PHA chì serve a vostra comunità pò furnisce i limiti di redditu per a vostra zona è a dimensione di a famiglia.

Durante u prucessu di applicazione, u PHA recopilarà informazioni nantu à u redditu familiale, l'assi, e a cumpusizioni di a famiglia. U PHA verificà queste infurmazioni cù altre agenzii lucali, u vostru patronu è a banca, è aduprà l'infurmazioni per determinà l'elegibilità di u prugramma è l'ammontu di u pagamentu di l'assistenza per l'alloghju.

Se u PHA determina chì a vostra famiglia hè eligibile, u PHA mette u vostru nome in una lista d'aspittà, salvu chì ùn hè micca capace di aiutà immediatamente. Una volta chì u vostru nome hè righjuntu in a lista d'attesa, u PHA vi contacterà è vi arricchirà un voucher d'alloghju.

Preferenze lucali è lista d'attesa - chì sò è cumu m'affettanu?

Siccomu a dumanda di assistenza per l'alloghju supira spessu e risorse limitate dispunibili à l'HUD è l'agenzie lucali di l'alloghju, i periodi di aspettativa sò cumuni. In fattu, un PHA pò chjudera a so lista d'attesa quandu hà più famiglie nantu à a lista da ciò chì pò esse assistitu in un futuru tempu.

U PHAs puderanu stabilisce preferenze lucali per selezziunate candidati da a so lista d'attesa. Per esempiu, PHAs pò dà una preferenza à una famiglia chì hè (1) anziana / disabile, (2) una famiglia chì travaglia, o (3) vive o travagliendu in a ghjurisdizione, solu per citarne alcuni. E famiglie chì si qualificanu per qualsiasi preferenze lucali stanu allora davanti à l'altri famiglie di u listinu chì ùn qualificanu micca per alcuna preferenza. Ogni PHA hà a discrezione di stabilisce e preferenze lucali per riflette i bisogni è e priorità di l'alloghju di a so cumunità particulare.

Voucher di alloghju - cumu funziona?

U prugramma di valtu di scelta di l'alloghju mette a scelta di l'alloghju in e mani di a famiglia individuale. Una famiglia à risorsi assai sgradati hè scelta da a PHA per participà hè animata à cunsiderà parechje scelte di l'alloghju per assicurà u megliu alloghju per i bisogni di a famiglia. Un titularu di vogliu di l'alloghju hè cunsigliatu di a dimensione di l'unità per a quale hè eligibile secondu a dimensione è a cumpusizioni di a famiglia.

L'unità abitazione scelta da a famiglia deve risponde à un livellu accettabile di salute è sicurità prima chì u PHA possu appruvà l'unità. Quandu u titularu trova una unità chì vole occupà è ghjunghje à un accordu cù u patrone nantu à i termini di affittu, u PHA deve inspeccionà l'abitazione è determina chì a lucazione dumandata hè ragiunate.

U PHA determina un standard di pagamentu chì hè a quantità generalmente necessaria per affitta una unità di abitazione di prezzu moderatu in u mercatu locale di l'alloghju è chì hè aduprata per calculà a quantità di assistenza di l'alloghju chì una famiglia riceverà. Tuttavia l'urdinamentu di pagamentu ùn limita è ùn afecta micca a quantità di l'affittu chì un patrone pò dumandà o a famiglia pò pagà. Una famiglia chì riceve un voucher d'alloghju pò sceglie una unità cù una lucazione chì hè sottu o sopra a norma di pagamentu. A famiglia di u voucher di l'alloghju deve pagà u 30% di u so ingrossu bruttu aghjustatu mensile per a lucazione è l'utilità, è se a renta unità hè più grande di u standard di pagamentu, a famiglia hè obligata à pagà l'importu supplementu. Per legge, ogni volta chì una famiglia si sposta in una nova unità induve a lucazione supira a norma di pagamentu, a famiglia ùn pò micca pagà più di u 40 per centu di u so ingrossu mensuratu adattatu per affittu.

Roli - u locatariu, u pruprietariu, l'agenzia di l'alloghju è HUD

Una volta chì un PHA approva l'unità abitativa di una famiglia ammissibile, a famiglia è u pruprietariu firmanu un affittu è, in listessu tempu, u pruprietariu è u PHA firmanu un cuntrattu di pagamentu d'assistenza per l'alloghju chì dura per u listessu termini chì u leasing. Questu significa chì tutti - inquilanu, pruprietariu è PHA - anu obligazioni è responsabilità in u prugramma di voucher.

Obligazioni di u Locatariu: Quandu una famiglia seleziona un'unità abitativa, è u PHA approva l'unità è l'affittu, a famiglia firma un affittu cù u pruprietariu per almenu un annu. U locatariu pò esse tenutu à pagà un accontu di sicurezza à u pruprietariu. Dopu à u primu annu u pruprietariu pò inizià un novu affittu o permette à a famiglia di stà in l'unità cù un affittu di mese in mese.

Quandu a famiglia si stabilisce in una nova casa, a famiglia si aspetta chì cumpiendu u contrattu è i bisogni di u prugramma, paghe à tempu a so parte di l'affittu, mantene l'unità in boni cundizioni è notificà à u PHA di i cambiamenti di u ingressu o di a cumpusizioni di a famiglia. .

Obligazioni di u pruprietariu: U rolu di u pruprietariu in u prugramma di voucher hè di furnisce un alloghju decente, sicuru è sanitariu à un inquilanu à un affittu raghjunevule. L'unità abitativa deve superà e norme di qualità di l'alloghju di u prugramma è esse mantenuta finu à quelle norme finchè u pruprietariu riceve pagamenti di assistenza per l'alloghju. Inoltre, u pruprietariu hè previstu di furnisce i servizii accettati cum'è parte di u leasing firmatu cù u locatariu è di u cuntrattu firmatu cù u PHA.

Obligazioni di l'Autorità per l'Alloghju: U PHA amministra u prugramma di voucher lucalmente. U PHA furnisce una famiglia cù l'assistenza per l'alloghju chì permette à a famiglia di circà un alloghju adattatu è u PHA firma un cuntrattu cù u pruprietariu per furnisce pagamenti d'assistenza per l'alloghju per nome di a famiglia. Se u pruprietariu ùn rispetta micca l'oblizioni di u pruprietariu in virtù di a locazione, u PHA hà u dirittu di finisce i pagamenti di l'assistenza. U PHA deve riesaminà u redditu è ​​a cumpusizione di a famiglia almenu annuale è deve ispezionà ogni unità almenu annuale per assicurassi chì risponde à i standard minimi di qualità di l'alloghju.

Rolu di HUD: Per copre u costu di u prugramma, HUD furnisce fondi per permettà à i PHA di fà pagamenti di assistenza per l'alloghju per nome di e famiglie. HUD paga dinò à u PHA una tassa per i costi di amministrazione di u prugramma. Quandu i fondi addizionali diventanu dispunibili per aiutà e nuove famiglie, HUD invita i PHA à presentà candidature per fondi per voucher di alloghju supplementari. L'applicazioni sò poi rivedute è i fondi sò attribuiti à i PHA selezionati nantu à una basa competitiva. HUD cuntrolla l'amministrazione PHA di u prugramma per assicurà chì e regule di u prugramma sò seguitate currettamente.