Tempesta Preparazione d'Emergenza

Assicuratevi per piacè chì vi preparate per ogni futura timpesta. A HA hà furnitu ligami sottu à i materiali HA distribuiti è à altri ligami utili. Un pocu di prevenzione pò esse u differenza trà pusitivi a salute è a sicurità è a tragedia per a salute è a sicurità.

Per piacè preparate per a stagione di tempesta d'estiu / autunno / invernu. Avete un pianu per i vostri medicazione? Pet? bisogni persunali? quandu a neve / inundazioni / uragani ti impedisce di esce. Avete un pianu per l'alimentu chì u putere fora? per calore o rinfrescante? Avete rivisu l'infurmazioni HA per mantene i tubi da a congelazione in un friddu estremu? Assicuratevi di lascià u calore à almenu 60 gradi durante l'invernu? A vostra preparazione pò aiutà à prevene avvenimenti innervosi o catastròfichi per a vostra salute è benessere persunale. A stagione di tempesta tropicale hè tipicamente da ghjugnu à nuvembre, seguite u clima è l'infurmazioni / avvisi HA.

  • Infurmazioni Islip Town (registrate puru per avvisi da Islip Town è Suffolk County)
  • FE ema
  • OEM County di Suffolk
  • A guida di Tempesta di l'inquilini HA hè dispunibule à u ligame sottu, i residenti di l'HA anu ricevutu l'infurmazioni direttamente per 2023 (annualmente) se site un inquilino chì vive in una unità. Crea u vostru pianu oghje, sparte cun un amicu o qualcunu di fiducia in modu chì u vostru benessiri persunale pò esse mantinutu.