Puderaghju Applicà

Cumu dumandà un Sussidiu per l'alloghju?

Tutte e liste d'attesa per l'abitazione sò chjuse è l'applicazioni ùn sò micca dispunibili, salvu chì altrimenti publicati. Pudete leghje più infurmazione sottu è monitorizà sta pagina di u situ. Vede u fondu di sta pagina per riceve un email quandu a lista dopu apre. Cliccate nantu à a pagina 2

L'Autorità per l'Abitazione di a Città di Islip hà accettatu l'applicazioni per u Programma di Voucher di Scelta di l'Abitazione di a Sezione 8, da u marcuri 22 di ferraghju 2017 à u venneri 24 di marzu di u 2017, quandu u XNUMX di marzu di u XNUMX. liste d'attesa chjose. Applicazioni per a RAD (dimostrazione di assistenza in affittu) Sezione 8 Prughjettu Basatu di Prughjettu, Alloghju Anzianu cum'è definitu da e pulitiche HUD / PHA; Capu, Co-Capu o coniuge sò 62 anni di età o una persona cù una disabilità hè stata accettata da u luni 27 di marzu di u 2023 à u marcuri u 5 d'aprile di u 2023, quandu l'accettazione di l'applicazioni per a lista d'attesa hè chjusa. Nota durante u periodu di accettazione chì finisci u 4/5/2023, ci sò state più di 2,200 applicazioni ricevute. U prucessu per entra in l'applicazioni preliminari micca verificate hà da cumincià è a sorta di lotterie generata da computer in cunfurmità cù e pulitiche amministrative applicabili à u prugramma serà cumpletata. U prucessu per compie tutte e voci è mandà avvisi à i candidati hè previstu di piglià da 1-4 mesi per compie. Sapete chì u prucessu di a lista d'attesa hè fattu quandu i vacanti anticipati supera u numeru di candidati nantu à a lista per chì u tempu implicatu per amministrari i dati ùn hà micca un effettu preghjudiziu nantu à a dispunibilità di u prugramma.

L'infurmazione generale nantu à i vouchers mainstream pò esse truvatu quì

Persona non anziana cun disabilità (per scopi di determinazione di l'eligibilità per i Voucher Mainstream):
Una persona di 18 anni o più è menu di 62 anni, è chì:
(i) Hà una disabilità, cum'è definita in 42 USC 423;
(ii) Hè determinatu, secondu i regolamenti HUD, di avè una fisica, mentale,
o indebulimentu emotivu chì:
(A) Hè prevista per esse di lunga durata è indefinita;
(B) Impedisce sostanzialmente a so capacità di campà in modu indipendente, è
(C) Hè di tale natura chì a capacità di campà in modu indipendente puderia esse
migliuratu da cundizioni d’alloghju più adatte; o
(iii) Hà una disabilità di sviluppu cum'è definita in 42 USC 6001.

Cumu dumandà a Seczione 8?

L'Autorità per l'Abitazione di a Città di Islip hà accettatu l'applicazioni per u Programma di Voucher di Scelta di l'Abitazione di a Sezione 8 è u Programma di Voucher Basatu in u Prughjettu di a Sezione 8 in Southwind Village (Anziani è Famiglia), da u 22 di ferraghju di u 2017 à u 24 di marzu di u 2017, quandu e liste d'attesa. chjusu è per u Programma di Voucher Basatu in Prughjettu RAD Sezione 8 (Anziani è Famiglia) da u luni 27 di marzu di u 2023 à u 5 d'aprile di u 2023, quandu e liste d'attesa sò chjuse.

Perchè l'Autorità per l'Alloghju ùn accetta micca dumande per tutti i prugrammi sempre?

A HA hà solu un finanzamentu limitatu dispunibule da HUD. U finanzamentu hè previstu annuale per aiutà u più famiglie pussibule. Fattori chì determinanu u numeru tutale di famiglie includenu i costi di u mercatu locativu lucale, l'autorità di bilanciu annuale da HUD è l'unità dispunibili offerte per a locazione in a giurisdizione. I costi amministrativi HA sò cuparti da un fondu separatu da i fondi di sussidii per a locazione. A lista d'attesa ferma chjusa s'ellu ci hè abbastanza famiglie sussidiate è abbastanza famiglie nantu à a lista per risponde à a disponibilità prevista di finanziamentu. L'HA ùn mantene micca un elencu di candidati interessati chì volenu una dumanda quandu a lista si apre. A notificazione nantu à quandu qualchì lista hè aperta hè fatta da a publicità in i media lucali, u sistema di messageria vocale HA, avvisi distribuiti à i centri di a cumunità lucale, bibliuteche è altri mezi cum'è ritenuti pratichi da HA.

L'unità South Wind Village sò cunsiderate RAD S8 & / o PBV, perchè a lista d'attesa per queste unità ùn hè micca listessa chì l'altra lista d'attesa di a Sezione 8?

L'unità sò sussidiate da una parte di i sussidi dispunibuli è u subsidiu resta cù l'unità invece di a famiglia individuale. L'Autorità per l'Abitazione di a Città di Islip hà accettatu l'applicazioni per u Programma di Voucher di a Sezione 8, u Programma di Voucher Basatu in u Prughjettu RAD di a Sezione 8 (Anziani è Famiglia), è u Programma di Voucher Basatu in u Prughjettu di a Sezione 8 in Southwind Village (Anziani è Famiglia) da u luni 27 di marzu. , 2023, finu à u 5 d'aprile di u 2023 , quandu e liste d'attesa chjude.

Chì ghjè u periodu mediu di aspittà?

U periodu mediu d'attesa varieghja secondu a dispunibilità di finanziamenti è u numeru di candidati in lista d'attesa. U periodu mediu pò varià da 2 à 7 anni o più. Per piacè nutate chì u piazzamentu nantu à a lista ùn garantisce micca chì una famiglia sia aiutata. Durante i tempi di crisi ecunomica u finanzamentu dispunibule storicamente scende.

Infurmazioni Generali è prucedura di selezzione di listinu d'attesa?

I listi d'attesa sò aperti per i novi candidati periodicamente quandu u numeru di famiglie elencate ùn furnisce micca un gruppu suffiċiente di richieste per risponde à a disponibilità stimata di finanziamentu. L'Autorità per l'alloghju (HA) publicitarà in i media lucali quandu e liste saranu aperte per l'accettazione novi applicazioni. Quandu i listini sò aperti, u periodu hè di solitu un minimu di 30 ghjorni. Tutte e richieste ricevute in questu periodu sò messe in cuntainer è disegnate in modu aleatoriu. Questu permette a ghjustizia à tutti i richieste durante u periodu apertu.

L'applicazioni sò ordinate per punti di preferenza prima, chì includenu, veteranu, viventi o travagliendu (o assunti per travaglià) in a Township of Islip (a ghjurisdizione HA) è a famiglia chì travaglia (disabili è anziani ricevenu creditu per questa preferenza). I richieste chì anu un numeru uguale di dumanni preferenze validi sò allora ordini da a data è l'ora di e so applicazioni.

Per piacè, nutate chì, una volta chì a vostra applicazione hè stata posta in a lista d'attesa di u prugramma dumandatu, e novi applicazioni ricevute à una futura data seranu urdinate da preferenze prima di a data.

L'HA furnisce assistenza à e famiglie in virtù di a Secunione RAD 8 Programma PBV, unità HA possiede è gestisce, 350 unità di efficienza anziane / disabili è 10 unità di famiglia. Ci hè circa 25-40 vacanti per annu. U prugramma Sizzioni 8 furnisce à e famiglie eligibili un voucher per allughjà una unità di mercatu in i termini è e cundizioni furnite da u prugramma Voucher. L'HA pò assiste un massimu di 1044 famiglie, secondu u finanziamentu dispunibule. L'HA mantene tipicamente una tarifa di utilizazione di u 97% di u prugramma, i vacanti sò dovuti à fattori ciclici varii, ma in generale l'AH pò aiutà 15-50 famiglie di fatturazione annu à annu, in novu dipende di u finanziamentu è di altri fattori ligati à u prugramma, vale à dì a ghjente chì si muvianu, altri. agenzie di fatturazione di l'HA per famiglie spustate in una ghjuridizione diversa, ecc.

L'HA ùn determina micca l'elegibilità, vale à dì a verificazione di e risposte di i richieste nantu à l'applicazione, finu à chì l'applicazione sia in prossimità vicinu à l'HA chì hà finanziamentu dispunibule per a famiglia.

I candidati dumandanu spessu, "chì numeru sò nantu à a lista?" A HA ùn furnisce micca un numeru specificu per via di u sistema di punti di preferenza stabilitu in e politiche amministrative stabilite in cunfurmità cù i regolamenti HUD. E preferenze sò dispunibuli per una famiglia in ogni mumentu, sia à l'applicazione iniziale sia se e so circustanze ponu cambià, cusì i punti cambianu. Per esempiu, una famiglia si dumanda in u 2005 è u Capu di Casa travaglia in Central Islip, ma a famiglia stà in Brookhaven. Sta famiglia seria qualificata per a preferenza lucale di "travaglià in a ghjurisdizione". Prima chì l'HA abbia determinatu a famiglia ammissibile u capu di famiglia cambia d'impiegu è travaglia avà in Brookhaven. Stu cambiamentu di famiglia averia da fà chì l'applicazione si muvia in ghjò nantu à a lista. L'oppostu hè ancu veru è un muvimentu ascendente nantu à a lista d'attesa puderia esse realizatu se u capu di famiglia accetta un impiegu in a ghjurisdizione HA dopu avè presentatu a so dumanda originale.