Opportunità Contractanti

Verificate / Scaricate a Richiesta attuale di Proposte o Specificazione di Offerta quì sottu

NEW Register per riceve Avvisu di Opportunità di Contractu futuru

L'Autorità per l'Abitazione di a Città di Islip incuraghjia tutti i venditori interessati, i contractori o altri interessati à fà affari cù l'HA à participà. L'analista di gestione di u cuntrattu HA, Scotti Smith, pò ghjunghje per telefonu o email. U so numeru di telefunu hè 631-589-7100, Ext. 254, per Q&A specifichi o generale. I so ore di travagliu sò da u luni à u venneri, da 8 ore à 4 ore.

  COPPORTUNITÀ URRENTI (vede i ligami quì sottu, se nimu elencu, ùn ci sò micca opportunità attuali)

18 di marzu di u 2024 Nisuna Opportunità attuale


Nota, se scaricate un documentu, verificate torna periodicamente per determinà se un addendum hè statu emessu) Invece, hè dumandatu di invià un mail à Scotti Smith à ScottiS@isliphousing.org è include u nome Bid / RFP in a linea di u sughjettu, questu permetterà à l'HA di avvisà direttamente cum'è una salvaguardia aghjuntu. Nota chì e publicazioni web ponu esse dispunibuli pochi ghjorni prima di a publicazione ufficiale. Per piacè leghjite e specifiche di l'offerta, alcune offerte sò emesse da l'Autorità di l'Abitazione, in nome di a Town of Islip Affordable Housing Corp, (TOIAHC 501c3) pruprietariu di e proprietà è gestite da l'Autorità di l'Abitazione, tutti i cuntratti in questi casi seranu cù u TOIAHC 501c3.

I dati forniti in l'avisi chì ponu esse elencati quì sò e date ufficiali, tutte e date elencate nantu à un altru situ web, cum'è una paga per abbonamentu è / o serviziu di situ web gratuitu, ùn sò micca sottu à u cuntrollu di l'Autorità di l'alloghju. Se crede chì ci hè un errore o avete qualchì domanda nantu à una offerta specifica o una data di scadenza di a proposta, per piacè cuntattate l'HA cù u numeru o e-mail furnitu in sta pagina. Per piacè nutate chì alcune cumpagnie compilanu informazioni è li rilistanu, l'HA hà solu u cuntrollu nantu à a publicità posta quì o in a publicazione stampata ufficiale, Newsday. Se truvate l'annunzii HA in un altru situ web di u guvernu è ci hè un cunflittu cuntattate l'HA. Se truvate una data di scadenza cunflittiva nantu à un fornitore privatu di terzu chì elenca informazioni nantu à l'HA, duvete cuntattà direttamente u situ web. L'HA furnisce un ligame à l'avvisu annunziatu invece di scrive in e date previste sopra per aiutà à minimizà l'errori di entrata di chjave involuntarii o altri errori di scrittura o cunfusione di data. L'obiettivu di l'HA hè di furnisce un tempu adattatu, una publicità è un accessu apertu à l'uppurtunità è prumove una larga participazione di tutte e parti interessate. L'HA hà aghjuntu sta infurmazione com'è risultatu di i servizii di elencu basatu nantu à a tarifa di u situ web induve l'offerenti potenziali sò stati datu infurmazioni imprecisi. Utilizate tali servizii o elenchendu à u vostru risicu, l'HA ùn impone micca per l'accessu à Solicitazioni, se ci hè una tariffa specifica per copie di piani, a tariffa serà identificata in Avvisu.

Uguali Opportunità di Impiegu, Seczione 3 è e minurità o e donne anu pruprietà l'imprese animate à participà.