prupòsitu di lu

L'Assemblea di l'Illoghju di l'Islip, est in 1969, s'impegna à mantene una implementazione consistente è efficace di sussidii à l'alloghji à e famiglie eligibili in u Cità ​​di Islip.

Altissima Cuncertazione di Prestazione FYE 6/30/23 Puntuazione di 104 (100+ bonus) Sezione 8 (Chì hè SEMAP?)

Audit di Conformità HUD chì indicanu Forti Prestazioni è senza risultati o raccomandazioni.

 L'Autorità di l'Abitazione di a Città di Islip hè una Autorità di l'Abitazione Municipale (corporazione publica) creata in cunfurmità cù e disposizioni di Legea di l'alloghju publicu di u New York. U Cunsigliu di Cummissari HA hè cumpostu di sette membri, cinque membri sò numinati da a cità di Islip Super.visor, Angie Carpenter è tuttu u Cunsigliu Municipale di a cità di Islip è dui participanti di u prugramma di prugrammi suvvenzionati gestiti da l'Autorità di l'Abitazione sò eletti da l'altri participanti di u prugramma eligibili chì vivenu in l'unità subvenzionate di l'Autorità di l'Abitazione. Questi individui sò vuluntarii dedicati di e nostre cumunità lucali chì travaglianu inseme per assicurà una supervisione curretta è operazioni di prugramma di successu.

 U Cunsigliu nomina un Direttore Esecutivu per gestisce l'operazioni di u ghjornu. U Cunsigliu di Cummissarii si riunisce almenu ogni mese da settembre à ghjugnu.

Ogni dipendente di l'Autorità di l'alloghju travaglia duru per mantene u più altu livellu di prufessionalità, cunniscenza è sperienza, in modu chì e famiglie possu riceve u massimu di benefici chì ponu accade à e dumande di i prugrammi.

 Eppuru chì HUD hà puntuatu l'autorità Islip Housing cum'è a High Performer per più di 18 anni consecutivi, u Cunsigliu di i Commissarii hè dedicatu à furnisce l'alloghju è i servizii per via di l'amministrazione di i subsidi HUD à u più altu livellu pussibule. U Cunsigliu aspetta chì u Direttore Esecutivu è u persunale di l'Autorità di l'alloghju fanu è implementate e pulitiche Board è / HUD per ottene i so scopi.

Hè a nostra sincera speranza chì sta pagina web è a nostra agenzia ponu furnisce abbastanza infurmazione è assistenza per chì i prugrammi è i servizii amministrati da l'Autorità di l'Abitazione di a Città di Islip ghjunghjenu à e famiglie chì sò eligibili per elli.