Apply

SCCS-Titulu Download schedariu pdf

Operatore (i)

Sta pusizione hè una pusizione di travagliu, livellu di ingressu travagliu à tempu parziale. Una parte significativa di u travagliu implica a pulizia di appartamenti quandu si preparanu per novi affitti, pulizia di stanze di riposu publiche, spazii di stanza di a cumunità è simili. Puderia includere altri travaglii cunnessi o cum'è truvatu in a descrizzione di i requisiti di travagliu, ma l'entità anticipa gran parte di u travagliu per esse per a pulizia è a risposta di e timpeste cum'è e timpeste di neve o altri eventi climatichi cunnessi. NOTA * u tassu di paga per u travagliu necessariu per a pulizia di a neve per eventi di neve hè aumentatu d'almenu 25%, u datore di lavoro darà i dettagli

Uguale Opportunità Impiegatore è ùn discrimina micca per razza, culore, religione, sessu, orientazione sessuale, età, disabilità fisica o mentale, status familiale, origine naziunale, status di veteranu o qualsiasi altra considerazione prutetta da leggi federali, statali o lucali. In cunfurmità cù a Legge Americana cun Disabilità, serà cunsideratu un alloghju ragionevuli per e persone qualificate cun disabilità.

Un impiegatu in sta classe esegue una varietà di attività manuali leggere o pesanti in tali zone cum'è sanità di l'autorità abitativa, manutenzione di l'edificiu. U travagliu implica l'usu di strumenti manuali è pò richiede a capacità di imparà à operà una varietà di strumenti elettrici cumuni, cume seghe a catena, tosaerba, spazzaneve, picculu veiculu utilitariu per l'usu di i terreni, pompe motorizate, martelli martinetti è picculi portatili arnesi d'energia. U travagliu hè generalmente realizatu sottu a supervisione immediata di un impiegatu in una classificazione superiore, ma assai compiti assignati ponu esse di routine è ripetitivi in ​​natura è una volta amparati ponu esse svolti senza difficultà è sottu solu supervisione generale. Esegue u travagliu cunnessu cum'è necessariu.
ATTIVITÀ TIPICHE DI LAVORU
Esegue un travagliu manuale in manutenzione di l'autorità di l'alloghju in appartamenti, PULIZIA di spazii cumuni, lavanderie è terreni, cumpresi fori di patch, erigenza è rimozione di segni è recinzioni, salatura è levigatura di strade è marciapiede è rimozione di detriti, aduprendu pala da neve, spazzaneve;
Esegue una varietà di attività di manutenzione di i terreni (nota chì ci hè un paisaghjista chì esegue a maiò parte di stu travagliu), u travagliu di i terreni occasionale hè necessariu per aumentà.
Carica & scarica pruvisti è attrezzature, inventarii;
Pò aduprà ogni tantu autoveiculi leggeri, cume automobili è picculi camiò;
Pò aduprà attrezzature elettriche, cume seghe a catena, pompe, trapani elettrici, soffiatore di neve motorizzato, soffiatore di schiena, lavatrice a pressione e strumenti elettrici portatili.
Pittura l'interni di appartamenti o spazii cumuni, pinghje u livellu di u terrenu esternu.
Pulisce l'appartamenti, o altre zone, aiuta cù a volta di l'unità, pulisce l'acqua o i bagni di toilette, elimina a moquette, elimina o dimostra l'appartamenti di l'appartamentu durante a riabilitazione,
Risponde à e chiamate d'urgenza è durante u clima o altre situazioni d'urgenza.
CONOSCENZE COMPLETE DI RENDIMENTU, COMPETENZE, ABILITÀ E CARATTERISTICHE PERSONALI
Capacità di capisce è seguità struzzioni orali o scritte; capacità di aduprà strumenti manuali; capacità di amparà à operà macchine simplici; forza fisica sufficiente, agilità è libertà per fà un travagliu manuale pesante, occasionalmente in condizioni meteorologiche avverse.
CALIFICAZIONI MINIMI
Ùn ci hè micca esigenze minime di istruzione o sperienza per sta pusizione.
REQUISITU SPECIALE NECESSARIU
A seconda di a natura di l'incaricu, à u mumentu di l'appuntamentu è durante l'occupazione in questu titulu, i candidati ponu esse richiesti di avè una licenza di cunduttore valida di u New York State.

Type Job: Part-tempu

Paga: Da $ 16.00 per ora

Cunsiderazioni COVID-19:
In casu di necessità, una intervista in persona hè pussibule cum'è una intervista remota via Zoom.