Un'alloghju ghjustu è Non Discriminazione

affirmazioni Mission

L'Autorità di l'Isule di Cità di Islip si sforza di ottene una consegna efficace è efficace di un alloghju decente, sicuru è cunsequibile à l'inquilanti elettuali è i candidati, mantendu un ingaghjamentu generale per e cumunità lucali è entità governative di a ghjurisdizione HA per prumove un alloghju adattu è ecunomicu, ecunomicu. opportunità è un ambiente di vita adattatu liberu di discriminazione.

U PHA sarà in cunfurmità cù e leggi federali, statali o lucali applicabili, chì seranu incorporate quì da riferimentu ancu s'ellu ùn hè micca specificatu specificamente. Se e lege sò applicabili, hè una esigenza di u PHA per assicurassi u rispettu.

L'autorità per l'alloghju ponu esse listinu cumpletu di e dichjarazione di pulitiche in riguardu à e politiche di l'alloghju ghjustu è di Non Discriminazione truvatu in Capitulu 2 di u Pianu Amministrativu di a Sezione 8 di HA in questu situ web.

Dichjarazione di Accessibilità à u situ Web

In generale, stu situ web s'impegna à assicurà chì i so servizii sò accessibili à e persone cù disabilità. Tso situ web hà investitu in risorse per aiutà à assicurà chì u so situ web hè più faciule d'utilizà è più accessibile per e persone cù disabilità, cù a forte credenza chì ogni persona hà u dirittu di campà senza discriminazione è avè uguale accessu à l'opportunità di prugrammi.

L'accessibilità nantu à isliphousingdemo.org rende disponibile u Widget di Accessibilità à u situ Web d'UsuWay chì hè alimentatu da un servitore d'accessibilità dedicatu. U software permette isliphousingdemo.org per migliurà u so cumpletu di u Linee di Accessibilità per u Contenutu Web (WCAG 2.1) è travaglià à rispittà Section 508.

Abilitazione di u Menu di Accessibilità - u isliphousingdemo.org U menu d'accessibilità pò esse attivatu clicchendu l'icona di u menù di accessibilità chì appare in u cantonu / a destra di a pagina. Dopu avè attivatu u menù d'accessibilità, per piacè aspettate un mumentu chì u menù d'accessibilità si carica in tuttu. U situ utilizza ancu a traduzzione di lingua integrata (tabulazione in cima è in fondu di e pagine) è un buttone di lettura di pagine audio è / o attraversu l'app UserWay. Se qualchissia di sti funziunalità interferiscenu cù i vostri prugrammi di assistenza, per piacè cuntattate l'HA.

AFFERTAZIONI RASONABBLI Avvisu sottu a Legge di l'alloghju ghjusti, l'Americani cù Discapacità Act è a Sezione 504.

In cunfurmità cù i bisogni di u Act di l'alloghju ghjusti, Titulu II di l'Attu Americanu cù Disabilità di u 1990 e Sezione 504 di l'Attu di Riabilitazione, vede u HUD / Dept. Dichjarazione Cumuna di Ghjustizia a Autorità di l'Alloghju di a Città di Islip ùn discriminerà micca contra l'individui qualificati cun disabilità in basa di disabilità in i servizii, prugrammi o attività di l'Autorità di l'Alloghju. Jackie Foster hè designatu cum'è 504 Accessibilità Coordinatore. jackief@isliphousing.org 631-589-7100 x 226. 504 Politiche di Alloghju

Mudificazioni à e Pulitiche è Prucedure: L'HA cunsiderà e dumande di accontu raghjone per mudificà e pulitiche, facilità (unità), prucedure, regule è prugrammi per assicurà chì e persone cù disabilità anu uguale opportunità per accede è aduprà tutti i prugrammi, servizii è attività HA. Per esempiu, l'individui cù animali di serviziu o di assistenza sò accolti in l'uffizii è e facilità HA, ancu induve l'animali sò generalmente pruibiti. Jackie Foster hè designatu cum'è 504 Accessibilità Coordinatore. jackief@isliphousing.org 631-589-7100 x226. Per piacè nutate chì ogni dumanda serà cunsiderata in casu per casu.

Impiegu: L'HA ùn discrimina micca nantu à a basa di disabilità in a so praticazione d'impiegazione o di l'impieghi è rispetta tutti i regulamenti promulgati da a Cummissione Ufficiali di Ufficiu Uguali di u US sottu u titulu I di l'Americani cù Disabilità Act (ADA) o leggi applicabili.

Cumunicazione efficace: L'HA in generale, nantu à dumanda, furnisce l'aiuti è i servizii adatti chì portanu à una cumunicazione efficace per e persone qualificate cù disabilità per pudè participà ugualmente à i prugrammi, servizii è attività di l'Autorità di l'Abitazione, cumpresi interpreti di lingua di segni qualificati, ducumenti in Braille, è altre manere di rende l'infurmazioni è a cumunicazione accessibile à e persone chì anu una disfunzione di a parolla, l'audizione o a vista. L'accessibilità linguistica hè dispunibule, fate cunsultà Pianu LEP/LAP.

Sè vo site cù difficultà cù ogni cuntenutu annantu isliphousingdemo.org o necessite assistenza cù qualsiasi parte di u nostru situ, per piacè cuntattateci durante l'ore di travagliu nurmali MF 8-5 è saremu felice d'assistiri.

Cuntattateci Se vulete raportà un prublema d'accessibilità, avete qualchissia duda o avete bisognu di assistenza, per piace isliphousingdemo.org Supportu di u Cliente in seguitu:

E-mail: detailed@ isliphousing.org o Jackie Foster hè designatu cum'è 504 Accessibilità Coordinatore. jackief@isliphousing.org 631-589-7100 x 226.

Accessibilità di u navigatore Web

Parechji navigatori populari cuntenenu strumenti di accessibilità integrati.

Adobe Reader

Adobe Reader hè dumandatu à vede è stampà documenti PDF chì appariscenu in stu situ web.