Fonte Legale di Discriminazione di Revenu

CONOSCE I VOSTRI DRITTI LEGALI COME RECIPIENT DI ASSISTENZA A L'HOUSING

Per legge, site prutettu da a discriminazione di l'alloghju.

lu A lege di i diritti umani di u Statu di New York rende illegale a discriminazione in l'abitazione nantu à a basa di a vostra fonte di ingressu. Questu include tutte e forme d'assistenza à l'abitazione (cum'è i vouchers di a Sezione 8, i vouchers HUD VASH, u FHEPS di New York City è altri), è ancu tutte l'altri fonti legali di ingressu, cumprese: assistenza publica federale, statale o lucale, prestazioni di sicurezza suciale, zitelli. supportu, pensione o mantenimentu di a sposa, sussidi per l'affidamentu, o qualsiasi altra forma di ingressu legale.

I fornituri di l'abitazione chì sò cuparti da a Legge di i Diritti Umani includenu i pruprietarii, i gestori di a pruprietà, i prufessiunali immubiliarii cum'è i brokers, l'inquilini chì cercanu di subaffittà, è tutti quelli chì travaglianu in u so nome.

I fornituri di l'abitazione ùn sò micca permessi di ricusà di affittà à voi perchè riceve assistenza per l'alloghju. Ùn sò ancu micca permessi di incaricà un affittu più altu, o offre un termini peggiu in un affittu, o nigà l'accessu à e facilità o servizii chì altri inquilini ricevenu.

I fornitori di l'alloghju ùn sò micca permessi di fà alcuna dichjarazione o publicità chì indica chì i destinatari di l'assistenza di l'alloghju ùn sò micca qualificati per l'alloghju. Per esempiu, un fornitore di l'alloghju ùn pò micca dì chì ùn accetta micca boni d'alloghju o chì ùn participanu micca à un prugramma cum'è a Sezione 8.

Hè licite per i fornituri di l'abitazione di dumandà à l'ingudu, è di a fonte di quellu ingressu, è esigenu documentazione, ma solu per determinà a capacità di una persona per pagà l'alloghju o l'eligibilità per un certu prugramma. Un fornitore di alloghju deve accettà tutte e fonti legali di ingressu ugualmente. Hè illegale aduprà qualsiasi forma di screening di i candidati chì hà l'intenzione o u risultatu di screening fora di quelli chì ricevenu assistenza à l'alloghju.

Se crede chì avete discriminatu da un fornitore di l'alloghju in quantu à a vostra fonti legale di ingressu, pudete presentà una denuncia à a Divisione di i Diritti Umani di u Statu di New York.

Cume Archivà un reclamu
Una denuncia deve esse presentata à a Divisione in un annu da l'attu discriminatoriu o in tribunale in trè anni da l'attu discriminatoriu. Per presentà una reclamazione, scaricate una forma di reclamazione da www.dhr.ny.gov. Per più infurmazione o assistenza in a presentazione di una reclamazione, cuntattate unu di l'uffizii di a Divisione, o chjamate a HOTLINE gratuitu di a Divisione à u 1 (888) 392-3644. A vostra denuncia serà investigata da a Divisione, è se a Divisione trova una causa prubabile per crede chì a discriminazione hè accaduta, u vostru casu serà mandatu à una audizione publica, o u casu pò prucede in tribunale statale. Ùn ci hè micca una tarifa pagata per voi per questi servizii. I rimedii in i casi riesciuti ponu include un ordine di cessazione è disistimentu, a prestazione di l'abitazione chì hè stata denegata, è a compensazione monetaria per u dannu chì avete patitu. Pudete ottene un furmulariu di reclamazione nantu à u situ web, o unu pò esse mandatu per e-mail o mandatu à voi. Pudete ancu chjamà o e-mail un uffiziu regiunale di Division. L'uffizii regiunale sò listati nantu à u situ web.